Supportartiklar och hjälp för E37 Triton e-handelssystem
-
Allmänt – Tips och råd
Samlingsguider, guider vid nystart och för nya användare samt allmänna tips och råd.
-
Artiklar och varugrupper
Hantering av artikelregister, varugrupper och taggar.
-
Priser och kassan
Betalsätt, leveranssätt, momssatser, rabattkoder och kampanjer
-
Innehållshantering
Hur du använder innehållssidor (där du väljer innehållet) systemsidor (innehåll från artikelregistret) och widgetar.
-
Webbshopsoptimering och SEO
Optimeringar av din butiks texter, rubriker, meta-taggar och annat innehåll för sökmotorer, samt den interna sökmotorn.
-
Synkronisering
Det som rör synkronisering av data mot ditt affärs- eller butiksdatasystem (ERP)
-
🛒 Order & Kunder
Få full kontroll över dina kunders beställningar. Denna sektion guidar dig genom orderflödet, hantering av returer, k...
-
🔗 Integrationer & API
Koppla ihop din e-handel med andra system. Här hittar du information om integrationer, API-användning och tredjeparts...
Utvalda artiklar
- Driva e-handelsbutik – Saker att göra och tänka på
- Bra guider för nya användare
- Tillvalsartiklar
- Bevaka produkt – Notifiera kunden när en produkt kommer åter i lager
- Hur fungerar den interna sökmotorn?
- Skapa en rabattkod, engångskod eller kampanj
- Lägga till betalsättet Swish
- Villkor för visning – För widgetar som ska visas om vissa villkor är uppfyllda
- Widgeten Splash – Rubrik och undertext som ligger på en bakgrundsbild
- Grundläggande om sidors uppbyggnad
- Grundläggande guider om innehållshantering
- Intro till sökmotoroptimering (SEO)
- Att skriva innehållssidor för SEO och konvertering
- Texter på varugruppssidor, varumärkessidor och taggsidor för sökmotoroptimering
- Eposttjänsten Microsoft Azure - DNS-inställningar hos din domänleverantör (DMARC, SPF, DKIM)